تاپ ویزا

ویزای استرالیا : معرفی انواع ویزاهای استرالیا

تاپ ویزا

ویزای استرالیا : معرفی انواع ویزاهای استرالیا

دفتر مارا - مهاجرت به استرالیا

دفتر مسئول ثبت مهاجرت استرالیا و یا همان دفتر مارا، دفتری مجزا از سازمان مهاجرت و شهروندی استرالیا است که  با این دفتر به طور موازی و متصل کار می کند.
مسئولیت های دفتر مارا در قانون s13  قانون مهاجرت مشخص و ثبت شده است و انجام پروسه مهاجرت تنها با پیروی دستورات این قوانین امکان پذیر می باشد.
اهداف اصلی اداره مارا پیشرفت در پروسه مهاجرت و وارد کردن نیروهای کاری قوی و جوان به کشور استرالیا است.
با توجه به قوانین مارا تنها وکلایی در دفتر مارا  ثبت خواهند گشت که صلاحیت های لازم و کافی برای ارایه این خدمات را داشته، از لحاظ اخلاقی و اطلاعاتی مناسب این شغل باشند.
وکلای ثبت شده دفتر مارا باید همیشه اطلاعات مهاجرتی خود را به روز رسانی و کامل تر  کنند تا معلومات دقیق و به روز را به موکلین خود انتقال دهند.
 یکی از ضروری ترین وظایف وکلای استرالیا این است که به همه شکایت ها و نارضایتی های موکلین به طور کامل رسیدگی کرده، در هر گام پرونده توضیحات لازم را در اختیارشان قرار دهند.
دفتر مارا همیشه  با دولت استرالیا همکاری کرده  تا تنها اشخاصی که صلاحیت های لازم را دارند  وارد خاک این کشور شوند.
با توجه  به قوانین ثبت شده در اداره مهاجرت هم موکلین و هم وکلا از حقوق و تعهدات خود به طور کامل مطلع می باشند.
در استرالیا همه وکلایی که در اداره مهاجرت مشغول به کارند باید در دفتر مارا ثبت شده، کد ثبت داشته باشند.وکلای ثبت شده در مارا دارای استاندارد های حرفه ای و اخلاقی بسیار بالایی می باشند که کار آن ها را تضمین می کند.

امتیاز بندی ویزای اسکیل ورکر

مهاجرت به استرالیا

دانلود اینفوگرفیک

بر طبق پیشنهاد وزیر مهاجرت به استرالیا ؛ سناتور بوون ، حد نصاب امتیاز 60 خواهد بود . این امتیــاز ابزاری است برای اداره مهاجرت استرالیا که واجـــد شرایط بودن یک متقاضـــی برای اخذ ویزای اقامـــت دائــــم استرالیا را تخمین بزند.

مشاوره ویزای مهاجرت به استرالیا

پرسش به سوالات شما در زمینه مهاجرت به استرالیا

  • آیا میدانید مزایای اقامت دائم استرالیا چیست ؟
  • در مورد شرایط مهاجرت به استرالیا و ارزشیابی مدارک تحصیلی تا حد آگاه هستید ؟
  • آیا میدانید هزینه اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا چقدر است ؟
  • در مورد خطرات ناشی از روشهای غیر قانونی مهاجرت به استرالیا چقدر میدانید ؟

موسسه تداوم نسل سپید با کارشناسان و وکلای برجسته در زمینه مهاجرت و ویزای استرالیا مطمئن ترین و کم هزینه ترین راه عملی مهاجرت به استرالیا را به شما نشان خواهند داد.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید و یا میخواهید به عنوان توریست از استرالیا دیدن کنید و یا قصد دیدن اقوام و آشنایان خود را دارید و یا میخواهید اطلاعات کافی و جامعی را درباره شرایط مهاجرت به استرالیا کسب نماببد از وبسایت موسسه تداوم نسل سپید دیدن فرمایید.

مهاجرت به استرالیا : اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن.

ویزای مهاجرت استرالیا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا روشهای متعددی دارد که هریک دارای شرایط خاصی میباشد و متقاضیان مهاجرت استرالیا با توجه به شرایط خود و امتیازاتی که میتوانند بدست آورند درخواست ویزای استرالیا ( توریستی ، موقت ، دائم و ... ) میدهند.

نکته ای که در اینجا لازم است به آن اشاره کنیم این است که هر ویزایی منجر به اقامت دائم و حتی موقت نخواهد شد ! و مشکل بسیاری از افرادی که هزینه زیادی را صرف کرده اند و حتی در خاک استرالیا وارد شده اند همین مسئله است که نمیدانند مثلا ویزای توریستی با هر هزینه ای منجر به اخذ اقامت دائم استرالیا نخواهد شد.

بهترین ویزای اقامت دائم استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

ویزای اسکیل ورکر استرالیا یکی از ویزای های مهم مهاجرت به استرالیا و مبتنی بر تخصص و مهارت متقاضیان است. همانطور که ممکن است بدانید اقتصاد استرالیا بر کشاورزی و بازرگانی متکی است و مشاغل زیادی به علت نبود متقاضیان استرالیایی نیازمند نیروی متخصص میباشد. بر همین اساس یک برنامه منظم برای جذب افراد متخصص از سایر کشورها از سوی مسئولین و اداره مهاجرت استرالیا تدوین شده است که ویزای اسکیل ورکر استرالیا مهمترین و اساسی ترین طرح در این برنامه است.

ویزای اسکیل ورکر استرالیا به چه افرادی تعلق میگیرد؟

این ویزا به افرادی تعلق میگیرد که حداقل 60 امتیاز از جدول امتیازبندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا را به خود اختصاص دهند. همچنین شما میتوانید از طریق فرم ارزیابی آنلاین ویزای استرالیا از امتیاز خود آگاه شوید.
البته ویزای اسکیل ورکر استرالیا کلاس ها و ساب کلاسهای مختلفی دارد که برخی از آنها برای افرادی است که امتیازشان به 60 نمیرسد.

مزایای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر چیست؟

یکی از امتیازات مهم ویزای اسکیل ورکر نسبت به سایر ویزاهای استرالیا ، اقامت دائم استرالیا است اگر چه برخی از کلاسهای آن به صورت پیش فرض اقامت دائم استرالیا را به همراه ندارند اما پس از چند سال زندگی در استرالیا این امتیازات شامل حال متقاضیان خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره آنلاین بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ویزای اسکیل ورکر استرالیا