تاپ ویزا

ویزای استرالیا : معرفی انواع ویزاهای استرالیا

تاپ ویزا

ویزای استرالیا : معرفی انواع ویزاهای استرالیا

لیبل ویزای استرالیا

لیبل ویزای استرالیا

با سلام و احترام

آیا پس از دریافت ایمیل ویزا از سفارت، خود ویزا از طریق پست ارسال میشود یا لازم است پاسپورت به سفارت فرستاده شود تا خود سفارت انجام بدهد؟

لطفا راهنمایی کنید چطور ویزا برای شخص فرستاده میشود.

سپاس  ادامه مطلب ...

امتیاز سن

نحوه محاسبه ی امتیاز سن

باسلام و وقت بخیر، سوال من در مورد امتیاز سن هست . من متولد 1980/9/2 هستم . ایا تا تاریخ 2019/9/2 فقط میتونم 25 امتیاز سن رو دریافت کنم یا تاحدود سال دیگه مجاز هستم ؟ چون در حال حاضر نمره ایلتس رو ندارم و میخوام تو این مدت امتحان ایلتس بدم .

پاسخ :

با سلام

دوست عزیز از نظر سیستم امتیازبندی مهاجرت به استرالیا، امتیاز سنی شما تا تاریخ  2020/09/02 ( 1399/06/12)  از  25 امتیاز برای شرایط سنی جهت پروسه ی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای  تخصصی اسکیل ورکر برخوردارمی باشد (اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم 39 سال و 12 ماه تمام ). در این بازه ی زمانی شما می بایست نمره ی زبان خود را (آیلتس ،تافل،پی تی ای و ...)  ارائه نمایید تا بتوانید دعوتنامه را  متناسب با امتیازهایتان دریافت کنید.پس از اخذ دعوتنامه اگر شرایط سنی شما هم تغییری کند  دیگر تاثیری در پروسه ی مهاجرتی شما نخواهد داشت .برای بررسی دقیق و آگاهی از امتیازهای خود با موسسه تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان مهاجرتی ما استفاده نمایید.