تاپ ویزا

ویزای استرالیا : معرفی انواع ویزاهای استرالیا

تاپ ویزا

ویزای استرالیا : معرفی انواع ویزاهای استرالیا

مهاجرت استرالیا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا روشهای گوناگونی دارد که بسیاری از متقاضیان، با شرایط و چگونگی پروسه آن آشنایی کافی ندارند و همین موضوع سبب میشود که در پروسه مهاجرت به استرالیا دچار مشکل شوند و هزینه های سنگینی را بدون کمترین نتیجه متحمل شوند!

متاسفانه و بدتر از آن اینکه بسیاری از افراد اقدام به مهاجرت از طریق روشهای غیر قانونی میکنند که این موضوع در بهترین شرایط نتیجه ای جز بازگشت به نقطه اول نخواهد داشت و به همین دلیل است که آگاهی از روشهای مختلف مهاجرت و موفقیت در کسب مجوز اقامت دائم استرالیا تنها از طریق مشاوره با کارشناسان با تجربه و فعال در زمینه مهاجرت استرالیا میسر خواهد بود.  

موسسه تدام نسل سپید با متخصصین مجرب و رزومه درخشان ، انتخابی مناسب برای کسانی است که تمایل دارند از روشهای قانونی به استرالیا مهاجرت کنند.

روشهای مهاجرت استرالیا

قبل از هر چیز لازم است بدانید که مهاجرت به این کشور به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود و از هر روشی که بخواهید وارد این پروسه شوید مشکلات و شرایط پیچیده خود را دارد و بنابراین پیشنهاد میکنیم حتما و حتما با کسب آگاهی کامل در این مسیر قدم بردارید.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

ویزای اسکیل ورکر یا همان اخذ اقامت موقت و دائم استرالیا یکی از بهترین راه ها برای ورود به خاک استرالیا است. مطالب جامع و کاملی در وب سایت موسسه تداوم نسل سپید وجود دارد که با مطالعه آنها میتوانید اطلاعات خود را کامل نمایید.

همچنین وجود فرم ارزیابی آنلاین ویزای اسکیل ورکر استرالیا در وب سایت، یک روش بسیار آسان برای افرادی است که میخواهند بدانند که آیا شرایط مهاجرت به استرالیا را دارند یا خیر ! 

کلاسها و ساب کلاسهای متنوعی برای ویزای اسکیل ورکز استرالیا وجود دارد که ممکن است شما واجد شرایط یکی از آنها باشید !

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری استرالیا دارای دو نوع موقت و دائم است که توضیحات جامع و کاملی در رابطه با آنها شرح داده شده است. کافیست تا با مراجعه به سایت موسسه تداوم نسل سپید از شرایط آن آگاه شوید و یا بصورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری از متخصصین و کارشناسان این مجموعه مشاوره بگیرید.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا و کارآفرینی شرایط کاملا متفاوتی با ویزای اسکیل ورکر استرالیا دارد. متقاضی باید کمتر از 55 سال و دارایی معادل 800 هزار دلار استرالیا که قابلیت انتقال به خاک استرالیا را داشته باشد. سایر شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

اخذ ویزای توریستی

یکی دیگر از خدمات این مجموعه اخذ ویزای توریستی استرالیا است که به هیچ عنوان منجر به اقامت دائم در استرالیا نخواهد شد مگر با روشها و شرایط خارج از حیطه اداری که بندرت و با تحمل سختی ها و هزینه های گزاف صورت خواهد گرفت که با توجه به شرایط وضع شده توسط اداره مهاجرت استرالیا تقریبا غیر ممکن است.

بنابراین اکیدا توصیه میکنیم، اگر قصدی بجز گردشگری دارید ویزای توریستی راه حل مناسبی برای شما نخواهد بود !

ویزای تحصیلی استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا یکی از انواع مختلف ویزای استرالیا است که برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است و مانند سایر ویزاهای استرالیا شرایط و ضوابط خاص خود را دارد ! برای آگاهی بیشتر میتوانید به وب سایت این موسسه که آدرس آن در ذیل همین مطلب درج شده است مراجعه نمایید.

پناهندگی به استرالیا

یادآور شویم که موسسه تداوم نسل سپید کمترین فعالیتی در زمینه پناهندگی استرالیا ندارد و اکیدا توصیه میکنیم که به حرفهای سودجویان و قاچاقچیان انسان اعتماد نکنید. پناهندگی استرالیا یعنی بازی کردن با جان و حیثیت و مال خود.

برای درک بهتر موضوع کافیست تا اخبار مرتبط با پناهندگی استرالیا را مطالعه نمایید.

درباره تداوم نسل سپید

بارزترین مشخصه ی این موسسه در زمینه ی مهاجرت با توجه به بازخورد افراد و پرونده های مختلف که تجربه ی آشنایی و همکاری با موسسه ی ما را داشته اند احترام به حقوق فرد متقاضی (موکل) ،صداقت در گفتارو راهنمایی کارشناسانه مهاجرتی و پاسخگویی به کلیه ی سوالها و نیازهای پروسه ی مهاجرت در سریعترین زمانِ ممکن است.

موسسه تداوم نسل سپید با سالها تجربه موفق در زمینه ی اخذ ویزای اسکیل ورکر توانسته است با دقیق ترین و کاربردی ترین راه حل ها به متقاضیان (مهاجران)بسیاری کمک کند تا پرونده های خود را با موفقیت در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانند و موفق به اخذ ویزای استرالیا (Australia) شوند.

موسسه تداوم نسل سپید در همه ی مراحل یک پرونده ی مهاجرتی از مرحله ی اول تا دریافت موفقیت آمیز ارزیابی از سازمان های مربوطه و اخذ اسپانسرشیپ از ایالتهای ممکن و ارسال پرونده به سازمان مهاجرت شما را در امر مهاجرت یاری می نماید.

اطلاعات تماس با موسسه تداوم نسل سپید

  • آدرس دفتر تهران : تهران ، گیشا (کوی نصر)، نبش خیابان سی و پنجم ،پلاک 348، واحد 9، طبقه ی سوم غربی .
  • تلفــن : 02188245257 - 02188244683 - 02186014870 - 02186014968
  • ایمیل : info[at]tnsvisa.ir
  • اینستاگرام : @tnsvisa
  • وب سایت : tnsvisa.ir

ساعات کار موسسه

  • شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:30 تا 18:30
  • پنجشنبه ساعت 9:30 تا 13
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.